Telefonhívás - Boldogság

 

Mi miből tevődik össze…

 

Tegnap telefonhívást kaptam egy fiatal hölgytől. Elmondta, hogy szerinte minden rendben van az életében, de valahogyan nem tud őrülni a folyamatoknak, sikereinek. Ezért szeretne eljönni hozzám, hogy „boldogságot ültessek be az agyába”.

Szerencsére nem látta az arcomat, mert igencsak rácsodálkoztam a telefonomra. Megpróbálom a beszélgetést teljes egészében leírni. A továbbiakban A mint Attila és É mint Érdeklődő.

                                                       


 

Kérdeztem, hogy mégis mit szeretne? Vegyek le a polcról egy adag boldogságot és azt szórjam szét „odabent”?

É

Miért? Az lehetséges?

A

Nem. Nem tartok ilyet itthon (próbáltam vicces irányba menni, nem jött össze)

É

Jó, de akkor hipnózissal tudok boldogságot adni neki?

A

Erre van egy rövid nem célravezető válaszom és van egy hosszú, de nagyon jól elmagyarázós válaszom. Engedd meg, hogy mind a kettőt elmondja.

É

Engem a rövidebb érdekelne, mert nincs sok időm.

A

Akkor beszéljünk akkor, ha tudsz magadra legalább annyi időt szánni, hogy megtudd, hogy mi az, amiben segítséget kérsz.

É

Most van időm, csak nem akarok ezzel majd sokat foglalkozni. Ezért szeretném a rövidebb választ, mert akkor, ha elmegyek hozzád, akkor is majd a rövid, gyors verziót szeretném.    

A

AHA…. Tehát nincsen időd magadra és arra, problémára, ami már annyira a felszínen vagy, hogy észrevetted és segítséget szeretnél kérni miatta.

É

(csönd)

A

Akkor elmondom mind a két válaszomat egybegyúrva, ha megengeded és belefér még az idődbe?

É

Igen, köszönöm.

A

Eljössz hozzám és „adok neked boldogságot”. Mert képzeld, azért lehet ilyet csinálni.

É

(gyorsan közbevág) ÁÁÁÁ, tudtam én!

A

Örülök, hogy tudtad, mert akkor egy szakmabelivel beszélgetek.

É

Hát azt azért nem mondanám, de már pár felvételt néztem a youtube-on a hipnózissal kapcsolatban.

A

(engedd el – gondoltam magamban, de folytattam) Remek! A boldogság bekerül és keresi a helyét. De nem találja, mert elmondásod szerint neked nincs jelen az életedben. És hogy miért nem találja a helyét? Erre van egy nagyon egyszerű válasz: annyi negatív érzés, inger, fájdalom, blokk, akadály, negatív tapasztalás van benned, hogy ezek nem engedik, hogy boldog legyél. És akkor még nem is említettem a hozott, tanult, tapasztalt negatív családmintákról. A szülőktől, nagyszülőktől, stb… (1022 ember a családfában) kapott negatív pszichés lenyomatokról már nem is beszélve. Ja és ne felejtsük el, hogy eddigi életedben már hányszor okoztál fájdalmat, csalódást, szomorúságot saját magadnak. Milyen hatások értek gyerekként, fiatalként, felnőként otthon, az iskolában, a munkában, a családtagoktól, a munkatársaktól, a tanároktól, osztálytársaktól, barátoktól, barátnőktől, szerelmektől, stb… Belegondolni is nehéz, hogy eddigi életed során mennyi negatív érzés, inger ért el téged és azok ott vannak benned elraktározva. Na, ezeket mind meg kell keresni és „át kell programozni”. Mert a boldogság nem egy adott pillanatban tud csak jelen lenni az életünkben. Az mindig ott van. Csak néha használjuk és néha nem. Mert lehetünk szomorúak, bánatosak valami miatt, ami megérintett minket. A boldogság egy folyamatként tud bennünk lenni és minden, amit elmondtam képes ezt a folyamatot megállítani. Ezért nem olyan egyszerű boldogságot adni valakinek. És akkor még nem is említettem, hogy biztonságban is kell, hogy érezzük magunkat, mert ha valamitől félünk, akkor nem tudunk boldogok, lenni. Ez egy másik hatalmas terület, ami ezernyi összetevőből tudja a boldogságot megakasztani. Ha én „csak neked adom a boldogságot”, akkor azt Te páros lábbal fogod kirúgni, mert nem tudsz vele mit kezdeni. De ha egyszerűen megnézed, hogy mi az ami gátol abban, hogy boldog legyél és azoktól eltávolodsz, akkor a boldogság, már magától és önállóan fog tudni áramolni benned az életed minden területén. Természetesen én is ismerek olyan technikákat, amivel a boldogságot fel lehet erősíteni. Sőt! Láttam és is olyan felvételeket, amiket végig nézve az ember azt tapasztalhatja, hogy boldogságot hipnotizáltak be valakinek. Lehetséges. DE! Meddig fog az 100%-an benned maradni? Azért mert egy kiskutya már nem anyatejet eszik, attól még szüksége van táplálékra. Azért mert egy pohár vízzel lelocsolod a tábortüzet, attól még lehet, hogy újra erőre kap.

És, hogy a rövid választ is elmondjam. Igen, lehet hipnózis terápiával valakinek boldogságot adni. És ő ezt egy fantasztikus élménynek tudja megélni. De hozzá kell tenni: ha egy pohár koszos vízbe belecseppentesz egy tiszta vízcseppet, akkor tudod, hogy azt ott tiszta. De meddig?       

Remélem tudtam válaszolni minden benned felmerült és fel nem merült kérdésre?

É   

Hűha. Hát nem is tudom. Értem, amit mondtál és nem is tudom, hogy mit is mondjak, mert most annyira sok minden eszembe jutott, miközben beszéltél. Ezt most végig kell gondolnom és majd jelentkezem, mert tényleg annyira sok sz.r ért már engem, hogy csoda, hogy még élek. Erre nem számítottam.

És elköszönt. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Esküvő 😊

Köszöntöm a HipnóziSiófok blogon!

Társas Magányban Élek