Nőiesség és Intimitás Tréning

 

Sziasztok!

Pár hete felkeresett Lídia (tudjátok, a neveket mindig megváltoztatom), aki elmondta, hogy szeretne egy egynapos Elme Tréninget kérni önmagának és a barátnőinek, ismerőseinek. Többen vannak a környezetében, akiknek hasonló feladatok jöttek elő az életükben. Megbeszéltük, hogy a Nőiesség és az Intimitás területén vannak elakadások, ezért ezt a területet szeretnék tehermentesíteni, erősíteni. Most kaptam tőlük egy levelet, amit természetesen az engedélyükkel szeretnék veletek megosztani. Annyit pluszban kértem tőlük, hogy az életkorukat, hadd írjam a „fantázianevük” mellé, hogy ezzel is mutatni tudjam, hogy mennyire hasonló megoldandó feladatok vannak.  

                                                    


Lívia – 41 (ő volt a szervező, aki megkeresett)

Kedves Attila!


Köszönöm, vagyis inkább köszönjük, hogy eljöttél hozzánk és végig csináltad azt a napot velünk. Tudom, láttam és most már be is merem vallani, hogy voltak, akik nagyon ellenálltak az elején és ezt jelezték is nekem. Pedig mindenki maga döntött, hogy jönni akar. Na, mindegy. De jó volt látni, ahogyan lépésről lépésre ledolgoztad ezt a távolságot. Köszönöm, hogy ennyire aprólékos és szerte ágazóan foglalkoztál velünk. Már azt is megbeszéltük, hogy mindenki többet kapott, mint amiről beszéltünk, mert nem csak a nőiességet tetted rendbe. Olyan jó érezni, hogy azok a gondolatok és érzések már nem akadályoznak, amik eddig nem engedték, hogy teljesen a magam ura legyek. Köszönöm

 

Tamara – 39

Szia!

Amikor hallottam erről a lehetőségről eléggé megijedtem, de akartam is. Minden percem és gondolatom a család, szülők, munka körül forgott. Éreztem, hogy magamtól teljesen eltávolodtam. Már nem éreztem magam nőnek csak egy embernek, aki gépiesen teszi a dolgát. Minden olyan egyhangú volt. A munka, a családdal való foglalkozásom, az intimitás a férjemmel, minden. Már nem éreztem és nem is tudtam felfedezni azokat a plusz dolgokat, amik meg tudnának érinteni. Tényleg minden egyhangúvá vált. Az elmúlt hetekben egyre jobban találok vissza önmagamhoz, ahhoz, aki régen voltam. Újra látom azokat a dolgokat, amik boldogsággal töltenek el és újra nőnek érzem magam, és nem csak egy robotnak. Újra át tudom magam adni azoknak az érzéseknek, amiknek már régen nem.


Edina – 43

Szia Attila!

Tudom, hogy kemény dió lehettem neked, de az első szünetben való beszélgetésünk alkalmával nagyon betaláltál azzal a kérdéseddel. Ott mutattad meg nekem, hogy érted, hogy mi az, ami bennem zajlik és, hogy már tudod is, hogy hogyan tudnék ezen túljutni. Ezután nagyon nagy elvárásokkal indultam neki a napnak. És igazad volt. Voltam én mérges, boldog, dühös és közömbös. De legjobban az tetszett nekem, hogy végig azt éreztem, hogy most csak is magamért teszek és közben senki másnak nem akarok megfelelni. És ezt azóta is érzem. Köszönöm az egész napot és a segítséget. És ha legközelebb is lesz ilyen egész napos képzésed, akkor velem biztosan fogsz találkozni.

 

Csepke Dettina – 30

Legkedvesebb Agyvarázslóm!

Azt hiszem, nekem már csak ezen a néven maradsz meg, mert amit Tőled kaptam, azt soha nem fogom elfelejteni. El se tudtam képzelni, hogy mennyi minden cseszegetett engem minden nap, amíg fel nem ismertem a segítségeddel. Minden egyes alkalommal, amikor mentem hipnózisba, újabb és újabb területeket tudtam megtalálni és kitakarítani. Ez nagyon felemelő érzés volt. Még mindig azt tapasztalom, hogy egyre több területen tudom magamat előtérbe helyezni és egyre jobban tudom megélni a nőiességet és az intimitást. Ez egy hihetetlenül felszabadító érzés, hogy közben nincsen bennem szorongás, félelem, ez csodálatos. Köszönöm és köszönöm!

 

Dominika és Rebeka 25 – 27

Szia! Sokáig úgy voltunk, hogy nekünk csak ennyi jutott, ebbe bele kell törődnünk. Nekünk ezt a lapot adta az élet, ezért ehhez kell alkalmazkodnunk. Már ott tartottunk, hogy megpróbálunk külön – külön utakon járni és rend betenni az életünket, úgy ahogyan tudjuk, mikor Livi szólt nekünk, hogy szervez egy jó kis csajos napot. Hát nem erre gondoltunk és nem arra, hogy egy pasi jön el a csajos napra. De Livi ismer minket, ezért rábólintottunk. Minden egyes szünetben hihetetlenül vettük észre, hogy mind a ketten ugyan azt az utat járjuk be és ugyan azokkal az akadályokkal találkoztunk és ugyanazokat a családi mintákat kaptuk meg. Ez is és még sok más is megerősített minket abban, hogy nekünk továbbra is kéz a kézben kell haladnunk. Azóta mind a ketten érezzünk, hogy a helyünkre kerültünk, de már másképpen. Már nem ugyan azok vagyunk, mint pár héttel korábban. Már boldogabbak vagyunk. Már érezzük a másik jelenlétét. Már tervezgetünk és haladunk.           


Zsanett – 33

Kedves Attila!

Mit is írhatnék egy ilyen nap után. Sőt, ilyen hetek után. Talán csak annyit, hogy nőnek érzem magam és már újra megélem a nőiességemet és az intimitást. Nem kell megjátszanom magam. Nem kell, hogy elrejtsem azt, ami fáj. Nem kell és nem is akarom alárendelni magam másoknak. Nem kell magamban sírni, mert valami rossz, valamit nem akarok, valami nem jó nekem, DE nem mertem kiállni magamért. Már tudom, hogy ki vagyok, mit akarok, és hogy mit szeretnék és hogyan. Tudom, hogy milyen korlátokat léptem át. Tudom, hogy mi az, ami boldogságot tud adni nekem. Tudom, hogy azután a nap után én más ember, NŐ lettem (végre).

 

Odett – 34

Szia!

Én mondtam Líviának, hogy nem szeretnék beszámolót írni a történtekről, mert olyan súlyos dolgok történtek velem és olyan sokáig rágtak belülről, hogy nem szeretném ezeket leírni. Lívia azt mondta, hogy csak a Nőiesség és Intimitás tréninggel kapcsolatban kellene írnom pár sort a tapasztalataimról. De hogyan tudnám elmondani, hogy mi van azóta velem, hogyan értené meg bárki is, aki nem ismeri azt, hogy mi történt velem. De akkor röviden (nagyon röviden) nekikezdek. Hihetetlenül ki voltam szolgáltatva a páromnak, aki szabályosan uralkodott rajtam. Hosszú évek folyamán változtatott olyanná, aki az ő játékszere lett. Semmit, de semmit sem tehetem az engedélye nélkül. És amikor már csak egy darab senki voltam, egyszerűen lelépett. És onnantól kezdve marcangoltam magamat mindenért. Én hibáztam? Ő volt a hibás? Talán keresni fog? Nekem kellene keresni? ÉS még sorolhatnám. A lényeg a lényeg, hogy már nem sírok. Nem kell lámpafény, hogy el tudjak aludni. Nem kell felnem attól, ha a mosogatóban marad este egy vizes pohár. Nem öltözködők úgy, mint egy özvegy. Élek és lélegzek. Nevetek és boldogság van benne. Lelkes vagyok. Nő vagyok és párkapcsolatot akarok!

 

Panka – 37

Én sírtam is és nevettem is. És ez mindent elmondott arról, hogy, azon a tréning napon mi történt velem. Mindent, ami teher volt bennem, azt felismertem, megtaláltam és kisírtam magamból. És minden, amit megálmodtam magamnak, azt nevetve végig is csináltam. Nem volt kérdés, hogy a nőiességemben és az intimitásban egy hatalmas és számomra pozitív változás jött el. Érzem a vágyaimat és érzem, hogy mi jó vagy éppen mi nem jó nekem, mert magamra figyelek.             

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Esküvő 😊

Köszöntöm a HipnóziSiófok blogon!

Társas Magányban Élek