Kaptam egy levelet...

 

Most csak úgy bemásolom azt a levelet, amit kaptam és ennyi…. 

(max egy képet csatolok, hogy tudjátok az előzményeket…)

                                                            



„ Kedves Attila!

Szeretném megköszönni, hogy meghallgattál, mikor elmentem hozzád.

Szeretném megköszönni, hogy nem ítélkeztél felettem és tetteimen.

Szeretném megköszönni, hogy foglalkoztál velem és segítettél nekem.

Szeretném megköszönni, hogy olyannak láttál, amilyennek még én magamat sem.

Szeretném megköszönni, hogy ember faragtál belőlem.

Szeretném megköszönni, hogy megtudhattam, hogy ki is vagyok.

Szeretném megköszönni, hogy lettek saját gondolataim, amiket ki merek mondani.

Szeretném megköszönni, hogy érzéseim vannak és azok csak az enyémek.

Szeretném megköszönni, hogy nőként is tudok érvényesülni.

Szeretném megköszönni, hogy bátor, kitartó, határozott és szerethető lettem.

Szeretném megköszönni, hogy lett önbecsülésem és önbizalmam.

Szeretném megköszönni, hogy merek és tudok NEM-et mondani.

Szeretném megköszönni, hogy élni merem és tudom a saját életemet.

Szeretném megköszönni, hogy kiállok magamért, az életemért.

Szeretném megköszönni, hogy képes lettem egy új életet elkezdeni.

Szeretném megköszönni, hogy letudtam, tenni a nyugtatókat, altatókat.

Szeretném megköszönni, hogy már nem egy tenyészkanca vagyok.

Szeretném megköszönni, hogy már nem félek egyedül maradni, lenni.

Szeretném megköszönni, hogy tudok magamra figyelni.

Szeretném megköszönni, hogy értékelni tudom magamat és az életemet.

Szeretném megköszönni, hogy megtudtam bocsájtani a szüleimnek.

Szeretném megköszönni, hogy eltudtam, haladni a terheim mellett.

Szeretném megköszönni, hogy már nem ránt görcsbe mindaz, amin átmentem.

Szeretném megköszönni, hogy merek társaságba menni, beszélgetni.

Szeretném megköszönni, hogy már értékesnek és fontosnak tartom magamat.

Szeretném megköszönni, hogy életben tartottál engem.

Szeretném megköszönni, hogy nem mondtál le rólam, mikor én már igen magamról.

Szeretném megköszönni, hogy visszaadtad az életemet nekem.

Szeretném megköszönni, hogy megismerhettelek.

Szeretném megköszönni, hogy segítettél nekem.  

KÖSZÖNÖM!"     

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Esküvő 😊

Köszöntöm a HipnóziSiófok blogon!

Társas Magányban Élek