Esküvő 😊

Sziasztok



 

2021 novemberében kerestem meg Attilát azzal a kérdéssel, hogy miért nem találtam meg eddig az IGAZIT.

Jó kérdés, mondtam még a telefonba, járjunk utána…

Amikor találkoztunk, éreztem, hogy bármit elmondhatok Attilának, mert biztonságban vagyok. Elmondtam, hogy soha sem volt nehéz nekem ismerkedni. Mindig nyitottan és reményteljesen álltam bele, ha jött egy új kapcsolat. Kíváncsian vártam, hogy hova vezet az út. De az út mindig ugyanoda vezetett. Szakítás, bánat, fájdalom, keserűség. Ez egy idő után nagyon megviselt és hihetetlen teherként nehezedett rám.      

Egyébként minden jól ment egészen addig, amíg el nem jött az a szakasz az életünk során, hogy lehetne komolyabb is a kapcsolatunk. Onnantól kezdve mindig kerestem valamilyen kifogást, hogy miért nem jó. Miért kellene szünetet tartani és így tovább Pedig mindig én hoztam fel a kapcsolati szintlépést. De amint ez megtörtént, abban pillanatban már terhesnek, nyomasztónak éreztem minden pillanatát. Ellenben már nagyon szerettem volna menyasszony, feleség, anya lenni. Már annyira akartam gyereket, szerető férjet, hogy majdnem belementem egy eléggé elnyomó kapcsolatba. Mikor erre felhívták a figyelmemet, akkor tudatosodott bennem, hogy ezt egyedül nem fogom tudni megoldani.

Az Attilával folytatott terápiák során sikerült megtudnom, hogy miért cselekedtem így. Miért akadályoztam magamat a boldogságom területén. Sikerült mindent megoldani, ami bennem blokként, akadályként volt jelen. Mára már teljesen tudom élni a boldogsággal teli életemet. Hatalmas segítséget kaptam és még hihetetlen önismeretet is.

Még egyszer és számtalanszor köszönöm, amiért bíztál abban, hogy számomra is van még lehetőség a boldogság megélésével kapcsolatban.            

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Köszöntöm a HipnóziSiófok blogon!

Társas Magányban Élek