Női jóga - női energi


Sziasztok!

Nemrég megkeresett Bernadett, aki jóga oktatással foglakozik. Elmondta, hogy indított egy kezdő csoportot, akik egyre ügyesebbek, de valahogy nincsen meg csoportban az összetartás. Mindenki jön, elvégzi a gyakorlatokat és már mennek is. Bernadett szavaival élve üres és energia mentes, amikor nekik tartja az órákat. Azért keresett fel, mert hallotta, hogy csoportos tréningekkel is foglalkozok. Szeretne a csoportjához meghívni, hogy egy kicsit növeljem a figyelmüket a jóga során és, hogy jobban jelen tudjanak lenni a gyakorlatok alatt. 

 

 

Minden új kihívásnak szeretek eleget tenni, ezért örömmel kezdtem neki a tematika felépítésének. Bernadettel sokat egyeztettünk és abban maradtunk, hogy egy „általános tisztítást és probléma lerakást” fogok csinálni a csoportjának.

Mikor megérkeztem hozzájuk, akkor szembesültem vele, hogy 23 hölgy (különböző korosztályból) alkotja a csoportot. Az egyéni terápiáknál és a csoportos tréningjeimnél vegyesen vannak jelen a neme képviselői, de 23 hölggyel most néztem előszőr farkas szemet. Volt azokban a pillantásokban minden!!! Kíváncsiság, érdeklődés, bezárkózottság, na, ez meg mit keres itt, stb. Természetesen mindenki tudta, hogy érkezni fogok és dicséretükre váljon, hogy mindenki eljött és senkinek sem betegedett meg a tengeri malaca. Pár perc felszínes beszélgetés után kicsit személyesebre vettem az irányvonalat. (aki már járt nálam, az tudja, miről beszélek)  Itt már éreztem, hogy a figyelem rajtam van és kezdik megérezni, hogy talán több is lesz ebben a mai napban, mint amire számítottak.

Egy igazán intenzív és mélyreható elme tréninget csináltunk végig azalatt a szűk három óra alatt. Mindenki megtalálta azokat a területeket, amikkel foglalkozni kellett és sikeresen tudott is velük dolgozni. Természetesen ez nem egy terápiás sorozattal ér fel, de egy hihetetlen erős „induló tőkét” tudott adni mindenkinek. Már a gyakorlatok közben is érezhető volt, hogy változik a jelenlévők energetikája! Finomodott, tisztult, lecsendesedett, majd erőre kapott az által, hogy önmagukkal és a megoldandó feladatukra tudtak célirányosan figyelni.

 A héten kaptam egy levelet Bernadettől, amit most szeretnék veletek is megosztani:

 

„Kedves Attila!

Eltelt egy kis idő amióta itt jártál nálunk. Azóta több órám is volt azzal a csoportommal, akinél voltál. Az elején nem érdeklődtem náluk, csak jeleztem, hogy ha valakinek van valami élménybeszámolója és megosztaná, azt szívesen venném. Csak egy pár „jó volt, érdekes volt” válasz hangzott el, de én már éreztem, hogy végre összhangban vannak. Mintha mindig is egy állandó egységet alkottak volna. Amikor a gyakorlatokat csináltuk, akkor hihetetlenül összhangban voltak. Majd kértem őket, hogy ha van valakinek bármilyen tapasztalata, akkor küldje el nekem, ha nem szeretné megosztani a többiekkel. Hát jöttek is levelek. Három nap alatt mindenki írt nekem. Még Tina néni is, pedig ő nem egy okostelefont használó típus. Szeretném neked átküldeni azokat a beszámolókat, amiket kaptam a csoportomtól.  Remélem benned is akkor pozitív hatást tud elindítani, mint bennem! (és remélem nem baj, de egy kicsit rövidítettem és összefésültem az írásokat, mert így nem kell több oldalnyit végig olvasnod és mindenki beleegyezett, hogy elküldjem neked és, hogy Te is felhasználhatod)

Kati – Amikor mondtad nekünk, hogy mit tervezel, akkor éreztem azt, hogy nekem eljött az idő, hogy kiszálljak ebből a marhaságból, de mivel Zsani lányom mondta, hogy ő megy ezért mentem én is. Egy pillanatát sem bántam meg. Hihetettlen, hogy mi mindent tudtam csinálni magammal Attila segítségével. Köszönöm

Zsani – Én nagyon vártam, mert érdekelt és már hallottam Attiláról. Mikor mondtad, hogy vendégünk lesz, akkor tudtam, hogy fantasztikus élményben lesz részem. És a női energia, amit felerősített bennem, bennünk az leírhatatlan! Köszönet érte!

Gyöngyi – Bevallom neked Betti, hogy szerettem, hozzád járni, mert nincsenek férfiak és nem kell megjátszanom magam. Mikor mondtad, hogy jön Attila, akkor csalódott voltam, hogy egy másik csoportot kell keresnem. Picit megnyugodtam, hogy nem jóga órára jött. A hipnózist eddig csak hallomásból ismertem, de egy igazán nagy élmény volt megtapasztalni és használni azokat a lehetőségeket, amikkel Attila foglalkozott velünk.

Tilda, Andi, Lizi, Piroska – Köszönjük ezt a lehetőséget, meglepetést, nagyon jó érzésekkel távoztunk. Sokkal felszabadultabbak és tehermentesebbek vagyunk! Teli vagyunk energiával és ezt minden nap érezzük is!

Klau, Panni – Már ismertük Attilát. Egy ideje követjük az oldalát. Nagyon jó volt személyesen is részt venni egy ilyen tréning napján. Jó érzés, hogy van segítség és, hogy ilyen emberek vannak körülöttünk. Köszönet érte!

Tani – Kedves Betti! Csak köszönni tudom, hogy elhívtad Attilát és tudtam magamon segíteni az útmutatásával. Te tudod igazán, hogy mi mindenen kellett átmennem az elmúlt pár évben. Örök köszönet és hála ezért az ajándékért Neked és Attilának.  

Erna – Bettikém! Még azóta is a hatása alatt vagyok. Nem vagyok pehely könnyű, de azóta szinte szárnyalok. Hogy mennyi mindent tudtam kitakarítani magamból. Te jó Isten! És éreztem a sajátom és a többiek energiáját!!!!!!!!

Ada – Soha, semmilyen agyturkászatban eddig nem hittem. Az egész egy nagy kamu volt számomra. Így is álltam neki a feladatoknak. Viszont amikor megéreztem, hogy nincsenek már körülöttem a félelmeim és a problémáim, akkor az valami frenetikus élmény volt. Ott döntöttem el, hogy ennek még lesz folytatása és mindenféle képpen elmegyek Attilához egy személyesebb és részletesebb terápiára. Köszön Neked drága Bettim!

Tina – Kedves Bettinám! Csak annyit szeretnék írni neked, hogy sikerült kellemesen meglepned ezt a vén tyúkot egy olyan dologgal, amiről eddig szinte semmit sem tudott. Mikor elmondtam otthon, hogy mi mindent csináltam a tudattommal, akkor mindenki csak nézett én meg nevettem azon, hogy milyen arcokat vágnak. Ölellek ezért a napért is Bettinám!

Bogi – Én érdeklődve vártam már azt a napot, mert sokat olvastam a hipnózisról. A Fb-on egy hipnózis csoportban is tag vagyok, ahol többször találkoztam azzal, hogy Attilát ajánlják nagy-nagy bizalommal. Érdekes és számomra hasznos volt mindaz, amit véghez tudtam vinni a gyakorlatok alatt. Tényleg érezni lehetett azt a pozitív energiát, amit elő tudott hozni belőlünk Attila. Köszönet érte és nagy puszi!

Enikő – Szia! Tudod, hogy rendszeresen meditálok és foglalkozok a lelki szemetes ládám kitakarításával. De ennyire mélyen eltemetett szemétkupacokkal még nem találkoztam. Teljesen más volt, hogy Attila irányított, vezetett. Sokkal jobban tudtam magamra figyelni. És az külön hihetetlen volt számomra, mikor elkezdtem megérezni, ahogyan áramlik bennem, körülöttem az energia. Hálás köszönet ezért az ajándékért!

Anett – Betti! Elmondani sem tudom, hogy hogyan köszönjem meg neked, hogy Attilát idecsábítottad hozzánk. Tudod jól, hogy mióta próbálok szabadulni azoktól az érzésektől, emlékektől, amiken át kellett mennem a házasságom alatt. Most úgy érzem, látom, hogy sikerült egy nagyon nagy részét elengednem és ezt neked köszönhetem. Azóta már beszéltem Attilával, hogy megyek hozzá és mindent kitakarítunk, ami bennem van. Már érzem azt a NŐI ENERGIÁT ami bennem van! NAGY PUSZI JÁR NEKED!

Timi – Kedves Betti! én egy idézettel szeretném elmondani, hogy mi van bennem: „Köszönöm! Akkor is, ha szerinted fölösleges. Sérülések százait hordom magamban, miközben úgy kell tennem, mintha én lennék a világ legboldogabb embere. Ma legalább úgy éreztem, hogy valaki kézen fog, és azt mondja: nem vagy egyedül. Úgy éreztem, hogy szeretnek, hasznos, fontos vagyok.” – Betti! Ez van bennem amióta attól a rengeteg fájdalmat ki tudtam rakni magamból és tiszta nőiesség energiát tudtam tenni a helyükre. Beszéltem Enikővel és elhatároztuk, hogy tovább megyünk ezen az úton és Attila segítségével mindent helyre teszünk. És egy másik idézettel zárnám soraimat: „A hála olyan, mint a rózsa. Táplálni kell, öntözni és ápolni, szeretni és óvni.” – ezt érzem feléd és Attila felé.    

Zsuzsi – Szia Betti! Egy barátnőm már járt Attilánál és tudom, hogy remek szakember. Jó volt személyesen is megtapasztalni mindazt, amiről már szóban hallottam. Érzem és tapasztalom mindazt, amit közösen végig csináltunk. Köszönöm. köszönöm és köszönöm!

Eszter – Betti! Elhoztad azt a napot, ami életem eddigi részéből hiányzott. Érdekes, ismeretlen és izgalmas volt az a nap. Imádom, hogy a nőiességem és a női energiám felébredt. Olyan mintha álomból ébredtem volna. Szeretlek, köszönöm!

Csenge – Egyből a közepébe vágok, hisz ismersz. Nem akartam, hogy egy férfi is kutakodjon a fejemben, mert akit eddig közel engedtem magamhoz, az csak bántott engem. Nagy ellenállással kezdtem neki a gyakorlatoknak. Viszont mikor megtudtam, hogy miért bántottak engem eddig, akkor (gondolom láttad) elsírtam magam. Ez egy felemelő és egyben fájdalmas rész volt. De már tudom a miértet és tudom azt, hogy hogyan tovább Attila segítségével. Szeretlek drága Bettikém.

Katica – Betti! Én egy kicsit kihasználtam az általad kapott segítséget és kimondottan a párkapcsolatomra helyeztem a gyakorlatok hangsúlyát. Volt mit rendbe tenni, meglátni, elfogadni, elengedni. Köszönöm Neked és Attilának, hogy segítségünkre, segítségemre voltatok, vagytok.

Lia – Tudod, hogy nem beszélek sokat, ezért csak annyit írok, hogy jó volt és köszönöm. Sok mindenre rájöttem és elengedtem nektek köszönhetően. Továbbra is lelkesen megyek az óráidra és várom a következő meglepi alkalmat Attilával.

Ági – Szia! Én az elején furcsának éreztem ezt az egészet, de mivel elmentem, ezért megpróbáltam jól érezni magam. Sokszor kicsordult a könnyem, mikor sikerült elengednem lépésről lépésre az akadályaimat. Most azt érzem furcsának, hogy mennyi ideg voltam képes ennyi mindent magammal cipelni. Főleg úgy, hogy semmi szükségem nem volt rájuk. Kérlek, add át Attilának a köszönetemet. Neked meg a következő órán személyesen köszönöm meg.

Szerintem mindannyiunk nevében mondhatom, hogy KÖSZÖNJÜK! 

üdv, Betti "

            

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Esküvő 😊

Köszöntöm a HipnóziSiófok blogon!

Társas Magányban Élek