Nőiesség


Kedves Mindenki, aki szán egy kis időt ennek az apró történetnek az elolvasására! 

Pár hónapja nagyon nagyot fordult velem a világ. Röviden csak annyit mondanék róla, hogy többszöri próbálkozásra sem jött össze a gyermekáldás. Ezt az akkori vőlegényem nehezen viselte, ami miatt állandó veszekedések, sírások és irányomba tett nőiesség leépítése került szinte mindennapos napirendre. Rengeteg sértést és megaláztatást kaptam, aminek köszönhetően és nagyon finoman fogalmazva elvesztettem a nőiességemet. Ezt a munkahelyemen és a baráti társaságomban is többen észre vették és szóvá tették. Persze mindig próbáltam valami magyarázatot adni, de a végén már meg se próbáltam. Majd pár hónapnyi veszekedés után közölte velem a vőlegényem, hogy egy (és most nagyon finoman fogalmazok) gyerek nélkül neki nem élet az élet, ezért elhagy engem. Ez igazán levitt engem a mélységek mélyébe és ott is hagyott! Pár hét is eltelt mire kaptam egy nagyon nagy pofont a barátnőmtől, akivel egy irodában dolgozok. Egyszerűen lefényképezett munka közben és átküldte nekem, lássam magamat. Borzasztó volt a látvány! Mint egy kifacsart felmosó rongy, amit még a kóbor kutyák is megrágtak. Mit mondjak, nagyon magam alatt voltam. Semmilyen formában nem foglalkoztam magammal, hiszen elég keményen rombolta bennem a nőiességet és az önbizalmat a volt párom. De mint egy hideg zuhany érintett meg az a fénykép. Éreztem, hogy segítség kell, mert így nem élhetek tovább. Ebédszünetben a barátnőmmel beszélgettünk, aki elmondta, hogy ő a válása után járt egy hipnózis terapeutához, aki tudott neki segíteni. Azért nem mondta, mert egy kicsit cikinek tartotta, de most tudja, hogy nekem is segítségre van szükségem. Így ismeretem meg Kósa Attilát. Beszéltünk telefonon és nagyon meglepődtem. Egy nagyon kedves és vidám hangú férfi benyomását keltette és már alig vártam, hogy találkozzunk. Ami a személyes beszélgetések során elhangzott, érintve lett, azt most megtartom magamnak. Mert érzem és tudom, hogy minden, ami ott történt, az azért volt, hogy nekem segítsen és, hogy újra egy életvidám, nőies kisugárzással rendelkező NŐ legyek! De annyit azért elárulok, hogy már tudom, hogy miért nem kerültem áldott állapotba!!!          

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Esküvő 😊

Köszöntöm a HipnóziSiófok blogon!

Társas Magányban Élek