Az Élet mindig...



Kedves olvasók!



Kósa Attilát a barátnőm ajánlotta, hogy forduljak hozzá bizalommal, mert biztosan tud segíteni! Barátnőm szinte mindent tudott az életemről, gyötrelmeimről, ezért vetette fel, hogy menjek el hozzá. Évek óta, pontosan 3 évet éltem egy romboló, mérgező kapcsolatban, amelyben csak a szex volt jó.

Folyamatos lelkileg gyötrő verbális bántalmazásról szólt ez az együtt töltött idő. Bár voltak szép pillanataink is és kisebb nagyobb megszakításokkal élvezhettem a nyugodtságot is, de hamarosan újra és újra verbális ordítozás pukkasztotta szét ezt az idillt. Páromnak indulatkezelési problémái voltak, állandóan a múltat, megtörtént eseményeket hajtogatta, nem tudott túllépni a múlton. A jelent és engem szinte semmire nem értékelt. A családtagjaim, barátaim, kollégáim egyfolytában figyelmeztettek, óvtak, hogy hagyjam már el végre, mert ennek sehogyan sem lesz jó vége, semmi értelme a ragaszkodásomnak egy olyan ember iránt aki mindig csak bántani tud. Pszichológushoz jártam, a családom majdnem elveszítettem miatta. Többször, kb 4 -5-ször is kisebb nagyobb megszakításokkal elköltöztem tőle az évek alatt,  de végül minden „mosolyszünet” után visszamentem hozzá. Magam sem értettem miért nem tudom elhagyni, nem értettem miért van ott az a kell Ő nekem érzésem?! Sokat gondolkodtam, vajon a kapcsolatfüggőségem-e az oka, vagy a rózsaszín köd tart ott láncokkal?!

Attilával telefonon időpontot egyeztettünk és némi félelemmel, izgalommal telve mentem el hozzá! Kellemes csalódás ért, mert végtelenül kedves, figyelmes emberre találtam személyében. 

A kérésem az első alkalommal azt volt, hogy szeretném „elengedni” a párom, ebben segítsen. Összesen 5-6 alkalommal jártam nála. Más kéréseim is voltak, amiben a segítségére vártam nagy lelkesen. Az évek alatt összegyűlt önbizalomhiányom, a saját határaim kijelölése, megfelelési kényszerem és önmagam szeretete.
Mikor rádöbbentem, hogy szinte minden működik a hipnózis kezelések után, hihetetlenül boldog voltam. Közöltem is vele, hogy minden sínen van, egyet kivéve. A páromat még mindig nem hagyom el. Attila csak annyit mondott, hogy „hiába” történik változás hipnózisban, ha az agyam „nem tudja” elfogadni. Más szóval nekem is akarni kell, hogy ott hagyjam.  

Attila azt is mondta, hogy legyek nyitott, mert nagyon sok olyan férfit van a „nagyvilágban”, aki boldoggá tudna tenni, nem bántana, kedves és figyelmes lenne, szeretne.
Eltelt egy kis idő mire felfogtam, hogy az erős egóm az, ami miatt nem mozdulok egy boldogtalan párkapcsolatból.  A lelkemmel már nem szerettem ezt az embert, csak az egóm ragaszkodott hozzá, túl sok mindent vetítettem ki rá és el is hittem ezt róla…
Pár hét múlva egyszer csak betoppant az életembe egy férfi! 

Munka jellegű kérdése volt, ezért el kezdtünk levelezni, amit  egy hétre rá személyes találkozó is követett. Órákat beszélgettünk. Szinte minden nap találkoztunk és én hihetetlenül felszabadult lettem napról-napra. Kb. 1 hét múlva elhagytam a barátom miatta.
Nem bántam meg!!!!!!

Olyan férfi talált rám, akire kislány korom óta vágytam! Pár hét kellett hozzá míg beleszerettem, de megérte a kitartása! Mert tisztában volt vele, hogy nem könnyű kapcsolaton vagyok túl. Olyannyira rám hangolódott, hogy szinte belém látott, mint eddig senki más! Elvarázsolt! Egyszerűen imádom és Ő is engem.

Nagyon-nagyon Happy Endes a történetem. Hamarosan összeházasodunk!

Attila nélkül ez nem valósulhatott volna meg! 2 éves pszichológusi kezelésem alatt sem történt velem akkora változás, változtatás és életszemlélet, mint Attilával eltöltött pár hét alatti kezelések során!

Mindenkinek bátran merem Őt ajánlani, aki hasonló vagy bármely más problémával küzd!
Pár hete felkerestem egy utolsó időpont miatt, ahol személyesen mondhattam el neki a megtörtént változásokat és boldogságomat!

Attila! Köszönöm szépen még egyszer!  Nem túlzok! Neked köszönhetem és a jó Istennek az időzítést, hogy minden a maga idejében történt, hogy rám talált a boldogság!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Esküvő 😊

Köszöntöm a HipnóziSiófok blogon!

Társas Magányban Élek