Munkahely, de már nem ott dolgozom!




Sziasztok! 
 
Kitti vagyok és Attilát egy rendezvényen ismertem meg. Ott tudtam meg, hogy hipnózissal foglalkozik. Elmeséltem neki, hogy 4 éve nem tudok „szabadulni” egy munkahelyi problémától, pedig már nem is ott dolgozom. Egy volt munkatársam, aki állandóan a versenytársat látta bennem, minden alkalmat megragadt, hogy engem gyalázzon, idegesítsen, lejárasson. Próbáltam szépen, kedvesen kezelni az elején, de eredményre nem vezet. Mivel én nem másokkal foglalkoztam, nem a másikat hibáztattam mindenért ezért, szépen haladtam „felfelé”. Na ekkor szabadultak el igazán az indulatok. Teljesen más részlegen, emeleten kezdtem eldolgozni. De ez a munkatárs, minden nap többször is eljött és rendesen kiosztott, amiért nem Őt nevezték ki. Mindent személyes sértésnek vett és mindig mást (legtöbbször engem) hibáztatott. Rövidre fogva: én azóta váltottam munkahelyet (nem miatta), de annyira bennem maradtak a történtek, hogy nem tudtam szabadulni tőle. Attila mondta, hogy tud segíteni a felgyülemlett sérelmek, sértések „elengedésében”. Egyetlen egy alkalommal voltam nála és azóta csak egy jót mosolygok a régi dolgokon, mert ELENGEDTEM.        

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Esküvő 😊

Köszöntöm a HipnóziSiófok blogon!

Társas Magányban Élek