Körömrágás!


KÖRÖMRÁGÁS

 
Anyuka!

Én egy boldog anyuka vagyok. Hogy miért? Azért mert a kisfiam (11 éves és a nevét nem szeretném leírni) már nem rágja körmét. Nagyon rászokott az elmúlt pár hónapban. Annyira, hogy már a köröm melletti bőrt is rágta, ami már teljesen sebes volt. Nagyom fájt így látni a fiamat, hogy fájdalmat okoz magának. Sokat próbáltam beszélni vele, hogy miért csinálja, de nem tudott válaszolni. És azt is észre vettem, hogy ő észre se veszi, mikor rágja a körmét. Attiláról akkor hallottam, amikor edzésen beszéltek róla. Elkértem a telefonszámát és már hívtam is. Elmondta, hogy mi a gondom. Megbeszéltünk, hogy elmegyünk hozzá. Sokat beszélgetett velem és fiammal. Majd az első hipnotizálás is megtörtént. Mondta, hogy csodát ne várjak, de aznap este a mese nézés közben már csak 1-2 alkalommal rágta a körmét. Ez tuti valami véletlen (gondoltam). A következő alkalom után már szinte egyszer sem rágta körmét. Kérdeztem Attilától az utolsó alkalommal, hogy mi történt. Annyit mondott, hogy a fiam az edzésen átkerült a haladó csoportba, ahol ő lett a legkisebb. Ezért idegességében kezdte rágnia körmét. Köszönöm még egyszer! 

Egy boldog ANYUKA!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Esküvő 😊

Köszöntöm a HipnóziSiófok blogon!

Társas Magányban Élek