Vágy


Sziasztok!

Alexandra vagyok és én is úgy döntöttem, hogy megosztom a Hipnózis Siófok blogon a történetemet azért, hogy másokhoz is elérjen így az az üzenet, amit szeretnék átadni.
Aki ismer engem, az tudja, hogy egy vidám természetű vagyok és megpróbálom mindenben és mindenkiben a jót meglátni. 32 éves vagyok, egy multi cégnél dolgozom középvezetői munkakörben. Szeretem a munkámat, már a főiskolán is ezt tanultam. Tehát a munkám kipipálva 😀 A magánéletem is elég jónak mondható. Volt pár komolyabb kapcsolatom, de a nagy Ő-vel még nem találkoztam. Barátok és barátnők szerint csinos és sportos vagyok, tehát az egyedüllét csak akkor lett a barátom, ha én akartam 😀 Viszont egy területen mindig is úgy éreztem, hogy valami nincs rendben. Ez a szexuális életem. IGEN, ki merem mondani, mert tudom, hogy probléma van ezen a területen. Eddig bárkivel is jöttem össze és jutottam el vele az összebújásig, a szex nem volt jó, nem volt az igazi. Pedig szeretem a szexet és mindig csak számomra vonzó partnerem volt, akivel működött a kémia. De valahogy mégsem volt OLYAN jó! Hiányzott valami. A beteljesülés, az orgazmus egyik összebújás alkalmával sem jött el hozzám. Pedig jó volt és élveztem is, de akkor is valahogy nem tudtam annyira ellazulni, átadni magam a hullámoknak, hogy elérjek a csúcsig. Ez eléggé zavart engem és egy ideje rápörögtem arra, hogy változást érjek el. Rengeteg könyvet olvastam ezen a területen. Eljártam olyan tanfolyamokra, tornákra, ahol a nőiesség megismerése volt a cél. Nekem sokat nem segítettek – ezt ki merem jelenteni. A neten szörfözgettem, mikor rátaláltam a Hipnózis Siófok blog oldalra. Az összes bejegyzést elolvastam, majd úgy döntöttem, hogy kipróbálom. Telefonon megbeszéltem Attilával egy időpontot és már repültem is. 😀 Sokat beszélgettünk, mert meg kellett, hogy ismerjen, hogy hogyan és miért alakulhatott ki bennem ez a gát. Majd teljesen más oldalról közelítette meg a „problémámat”, amitől teljesen ledöbbentem. Az első sokk után azt mondta, hogy akkor irány a tudatalatti. Teljesen nyugodt és zavaró gondolatoktól mentes voltam, de közben mégis olyan ébernek éreztem magam. Viszont annyira békés és biztonságos érzés volt végig rajtam, hogy nem hinném, hogy le tudnám írni. Ami a lényeg, hogy sikerrel megtaláltam a „problémám” kiváltó okát és el is tudtam engedni. 

Mikor „visszajöttem” csak úgy folytak a könnyeim a megkönnyebbüléstől. Mindent átbeszéltünk, amit hipnózisban átéltem. Nagyon jó volt úgy beszélni, hogy már nincsen bennem. Azóta több alkalommal is megtapasztaltam már, hogy mekkora ereje volt a hipnózisnak 😀

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Esküvő 😊

Köszöntöm a HipnóziSiófok blogon!

Társas Magányban Élek