3 mp




Sziasztok!

Zsigmond vagyok és én azért kerestem fel Kósa Attilát, mert szerettem volna javítani a sport teljesítményemen. 9 éve úszok versenyszerűen és úgy éreztem, hogy nem tudok tovább jutni, tovább fejlődni egy bizonyos szintnél. Egyre keményebben edzettem. Egyre jobban hajtottam magam szellemileg és fizikálisan. A várt eredmények nem jöttek, vagy csak egy kicsit tudtam előrébb lépni. Rengeteg technikát, edzés módszert, felkészülési programot ismertem meg és tanulmányoztam, de mondhatom, hogy hiába. Ekkor az édesapám, aki személyesen is segít mindenben, javasolta, hogy próbálkozzam meg a hipnózissal, mert sok élsportoló használja eredményesen. Elkezdtünk kutakodni a neten és így találtunk rá a Hipnózis Siófok oldalra. Több levélváltás után felkerestem Attilát és elkezdtük a felkészülésemet. Több alkalommal is voltam nála, rengeteg pszichés gátat, blokkot feloldottunk, ami bennem volt és hátráltatott engem a fejlődésben. Most ott tartunk, hogy kicsivel ugyan, de több mint 3 mp-et lefaragtunk és az erőnléti edzéseket is jobban bírom. A technikám finomodott és precízebb lett. Úgy érzem, hogy megkaptam azt a segítséget, amit szerettem volna. Most már csak használnom kell és elérem célomat. Ajánlom mindenkinek, aki szeretne fejlődni és jobb eredményeket elérni.      




Kósa Attila
HipnóziSiófok
📱+36 70 776 7937

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Esküvő 😊

Köszöntöm a HipnóziSiófok blogon!

Társas Magányban Élek