Az otthon börtöne

Woman Looking Holding While Holding Head With Left Hand
Időről-időre megosztok egyet-egyet Vendégeim beszámolóiból, ilyenkor a neveket megváltoztatom és a kép is csak illusztráció.


"Kedves olvasók!
Nemrég ismertem meg Kósa Attilát. Sajnos az életem egy mederbe ért, mert már nem „érdekelt” a nagyvilág. Teljesen otthonülő lettem. A munkámat is otthon végzetem. Mindent házhoz rendeltem. Elhanyagoltam a barátaimat, a megjelenésemet. Már annyira bezárkóztam, hogy nem nagyon szerettem, ha engem látogattak meg. Pár hete az egyik barátnőm állandó unszolására kerestem fel Attilát. Bár mondtam neki, hogy nincsen semmi bajom, de elmentem hozzá, mondván majd akkor csak beszélgetünk egy kicsit. Így is történt. Nem volt hipnózis, csak beszélgettünk. Mikor eljöttem tőle hatalmas hiányérzetett éreztem magamban. Megéreztem azt majd egy évet, amit a lakásomban töltöttem és, Attila szavaival élve, kidobtam az ablakon. Másképpen beszélt velem. Másképpen mondta el dolgokat, mint ahogyan él láttam. Pár nappal később ismét felhívtam és kérdeztem, hogy segítene-e nekem, hogy újra ÉLJEK. Természetes igent mondott, de hozzátette, hogy azért nekem is dolgoznom kell a változásért. Többször is voltam nála hipnózisülésen. Pár alakalom után már éreztem a késztetést, hogy újra jó lenne a barátnőimmel beszélgetni, elmenni egy kicsit otthonról. Nagy és intenzív változás következett be az életemben, aminek most már tudok őrülni. Üdvözlettel; Bianka!"

Kósa Attila
HipnóziSiófok
📱+36 70 776 7937

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Esküvő 😊

Köszöntöm a HipnóziSiófok blogon!

Társas Magányban Élek