Munkahelyi stressz

design, desk, display

Időről-időre megosztok egyet-egyet Vendégeim beszámolóiból, ilyenkor a neveket megváltoztatom és a kép is csak illusztráció.

"Sziasztok!
H. Brigi vagyok 27 éves és az egyik barátnőm ajánlotta nekem Attilát, mert nagyon stresszes voltam a munkám miatt. Minden reggel gyomorgörccsel mentem dolgozni. Munka közben állandó fájdalmam volt a hasamban. Ha tudtam is enni pár falatot, akkor meg a gyomorsav készített ki teljesen. Mindig feszült és ideges volta. Ez azért volt, mert utáltam a munkámat. Iszonyodtam a helytől. Nem szerettem azt amit csinálnom kellett. Több ismerősöm is mondta, hogy mit panaszkodok, hiszen irodai munkám van és ez manapság aranyat ér. De ha én akkor is utáltam és éreztem, hogy minden ott töltött nap egy kínszenvedés és elvesztegetett idő az életemből. De muszáj volt elviselni, mert a fizetés igen jó és a hitelt másból nem hinném, hogy elő tudnám teremteni. Mikor egy csajos estén kipanaszkodtam magam, akkor Ági barátnőm megadta Attila elérhetőségét, hogy menjek el hozzá, mert hipnózissal foglalkozik és hátha tud segíteni (neki már segített). Már másnap hívtam is, de sajnos nem tudott azonnal fogadni, mert eléggé be van táblázva. Ez nekem egy jó visszajelzés volt, hogy akkor talán tényleg tud valamit. Mikor találkoztunk, akkor egy kellemes csalódás ért. Én arra gondoltam, hogy akik a hipnózissal foglalkoznak, azok olyan „furi” szerzetek, de Attila egy kellemes megjelenésű és végtelen kedves ember. Az elején csak beszélgettünk. Sok mindenre már akkor másképpen kezdtem el nézni. Majd lépésről lépésre elmondta, hogy mi fog történni, majd hipnotizált. Mikor „vissza jöttem”, akkor minden re emlékeztem és már akkor nyugodtabb voltam. Ezek után már könnyebben ment minden, mert nem izgultam. A következő pár hipnózis üléseken (Ő így hívja) már célirányosan mentünk tovább. A 4. alkalom végeztével elköszönt tőlem és jelezte, hogy szerinte nincsen már szükségem rá a továbbiakban. Azóta eltelt majd 5 hónap. Még mindig ugyan ott dolgozom, DE MÁR NINCSEN GYOMORGÖRCSÖM, IDEGESKEDÉSEM A MUNKÁMMAL KAPCSOLATBAN. MEGBÉKÉLTEM VELE.
Köszönöm Attilának, hogy könnyebbé tette az életemet ezen a területen. "   


Bejelentkezés hipnózis ülésre:
HipnóziSiófok
Kósa Attila 

+36 70 7767937

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Esküvő 😊

Köszöntöm a HipnóziSiófok blogon!

Társas Magányban Élek