Gyermekkori traumák oldása hipnózissal

Időről-időre megosztok egyet-egyet Vendégeim beszámolóiból, ilyenkor a neveket megváltoztatom és a kép is csak illusztráció.

"Üdvözlök Mindenkit!

Az igazi nevemet nem írnám meg. Legyek most Anita. Én azért döntöttem úgy, hogy megírom a történetemet, mert szerintem sok hozzám hasonló lánnyal történhetett meg az ami velem. Nem rég végeztem a főiskolán, dolgozom egy multinál, élvezem a munkám, az életet. Egy gondom VOLT csupán, hogy amikor összejöttem valakivel, akkor addig minden jól ment, amíg el nem érkezett az első együttlét. Már a legelején izgultam, feszengtem. Nem azért mert nem tudtam, hogy mi fog következni, hanem amikor arra került a sor, akkor mindig iszonyatos szégyenérzet fogott el. Nem tudtam elengedni magam. Nem tudtam, hogy mi a gond! Nagyon jól megvoltunk minden területen a barátommal, de abban a helyzetben annyira szégyelltem magam, hogy azt leírni sem tudom. Ezt persze észrevette a partnerem is. ÉS általában itt lettek vége a kapcsolataimnak. Attilának is csak ennyit tudtam mondani, hogy valami miatt abban a pillanatban nagyon szégyellem magam és nem tudok továbblépni. Az első hipnózis ülésen már megvolt a válasz, hogy miért történt ez velem. Röviden annyi, hogy mikor kicsi voltam és nyáron a melegben meztelenül mentem be a kerti medencében, vagy játék közben a szoknyácskám fellibbent, akkor a szüleim mindig azt mondták, hogy „ne mutogasd a CSÚNYÁDAT”. És ez annyira belém ívodott, hogy most felnőttként is ez járt a fejemben, mikor oda jutottunk, hogy nem mutogassam a csúnyámat! Meg, hogy „az ott” csúnya nekem. Ez a gát ott dolgozott bennem mindig. Lehet, hogy a szüleim nem direkt, szánt szándékkal mondták nekem azt gyerekkoromban, de ez lett belőle. Egy szónak is száz a vége. Már köszönöm SZÉP vagyok!"
Bejelentkezés hipnózis ülésre:
HipnóziSiófok
Kósa Attila 
+36 70 7767937

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Esküvő 😊

Köszöntöm a HipnóziSiófok blogon!

Társas Magányban Élek