Eltűnt? Megtaláljuk!

Időről-időre megosztok egyet-egyet Vendégeim beszámolóiból, ilyenkor a neveket megváltoztatom
és a kép is csak illusztráció. Ebben a bejegyzésben egy eltűnt dinó kalandjairól olvashatnak

K. Ibolya vagyok, Attilához egy magánéleti probléma miatt jártam. De most nem ezt szeretném megírni. Az egyik alkalommal eljött velem a kisfiam, mikor végeztem, akkor odament Attilához és megkérdezte, hogy megtudja-e találni az elveszett dolgokat. Kérdezte a fiamat, hogy mi veszett el, mert azt hitte, hogy ott nála hagyott el valamit. Mondta neki, hogy otthon nem találja a kedvenc plüss dinóját már egy hete. Mindenhol kereste, de nem találja. Attila mondta neki, hogy üljön le. Megkérdezte, hogy hipnotizálhatja-e a fiamat. Mondta, hogy persze. Attila célirányos kérdéseire fiam elmondta hipnózisban, hogy mikor kempingezőst játszott a szobájában, akkor a nagy vihar miatt a dinó megijedt és bebújt a hálózsákba és ott maradt. Én reggel összehajtottam a hálózsákot és a kedvenc dinó a szekrénybe került. Pár perc volt az egész, míg a fiamat hipnotizálta Attila, de a dinó meglett. Este mikor hazaértünk ,akkor meg is lett és küldtünk egy képet Attilának egy nagy KÖSZÖNJÜK felirattal.       

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Esküvő 😊

Köszöntöm a HipnóziSiófok blogon!

Társas Magányban Élek