Dadogás gyermeknél - van megoldás!

Időről-időre megosztok 1-1 visszajelzést vendégeimtől, ilyenkor a neveket megváltoztatom, a kép pedig illusztráció.
Jöjjön tehát egy beszámoló egy édesanyától, aki gyermekével keresett fel:

"A kisfiamat (9 éves) vittem el Attilához, mert  elkezdett dadogni. Sokat beszélgettünk az első alkalommal; elmeséltem, hogy a fiam már nem akar szülinapozni a barátaival, nem jár délután fociedzésre az iskolába...
Még csak beszélgettünk, mikor kisfiam elmondta, Attilának, hogy pár felsős csúfolja azóta, hogy szemüveges lett, ezért nem akar sehova se menni. Rájöttünk, a dadogása innen ered, hogy már szinte remegett, mikor iskolába kellett mennie. A hipnózis alatt én nem voltam bent, Attila csak annyit mondott, hogy minden jól alakult, de a fiam kérte, hogy engem ne avasson be. Kérte, hogy ne erőltessem a beszélgetést vele, ne kérdezgessem erőszakosan. Ha magától mond valamit, akkor teljesen nyugodtan fogadjam . Pár alakalom után mikor végeztek, kijöttek és a fiam azt mondta, hogy VÉGEZTEM MEHETÜNK HAZA. Dadogás nélkül! Ez eddig majd 10 mp-be tellett szegénykémnek. Most meg elköszönt Attilától és indult is ki az autóhoz. Rengeteg kérdeztem Attilától, hogy mi történt, hogy csinálta. Elmondott mindent, amivel nem szaporítanám a levelem hosszát. A lényeg, ami fantasztikus, hogy már nem dadog a szemem fénye. Köszönöm és köszönjük!"
Önnek is van olyan ismerőse, aki dadog? Keressenek bizalommal :-)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Esküvő 😊

Köszöntöm a HipnóziSiófok blogon!

Társas Magányban Élek