Családi kapcsolatok - Anyós-Meny

Időről-időre megosztok egyet-egyet Vendégeim beszámolóiból, ilyenkor a neveket megváltoztatom
és a kép is csak illusztráció.

"Sziasztok!

Boglárka vagyok. Attilát azért kerestem fel, mert amióta megismerkedtem a párom anyukájával, azóta katasztrófa minden családi összejövetel. Már az első alkalommal (akkor még csak leendő anyósom) kijelentette, mikor egyedül maradtunk, hogy mindent elkövet, hogy ne tudjam elrabolni az ő pici fiát mellőle. Beszéltem a párommal, leendő apósommal, de mivel mások előtt mindig nagyon vigyáz a színpadias viselkedésére, ezért senki sem értette, hogy miről beszélek. Egyedül maradtam. Annyira kikészültem, hogy már attól síró görcsöm lett, ha tudtam, hogy átjönnek hozzánk. Mert mindig volt egy nagyon kétértelmű megjegyzése, ami csak nekem szólt. Attilához úgy jutottam el, hogy az egyik csapattársam (kézilabdázok) adta meg a számát. Mondta, hogy már járt nála és segíteni is tudott neki. Felhívtam hát és vártam az első találkozást. Az elején csak beszélgettünk. Érdekes volt mástól hallani ugyanazt a dolgot, csak más szemszögből. Majd levitt hipnózisba és már akkor éreztem, hogy megy ki a görcs a gyomromból. Pár alkalom után már teljesen közömbös volt számomra anyósom előadása, ami szörnyen bosszantott, közönyömtől pedig ő lett ideges. Én meg mondtam magamban, hogy Isten hozott a cipőmben. Azaz, már csak a volt cipőmben." 

Bejelentkezés hipnózis ülésre:
HipnóziSiófok
Kósa Attila 
+36 70 7767937

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Esküvő 😊

Köszöntöm a HipnóziSiófok blogon!

Társas Magányban Élek